In scurt timp, eMag Romania va incepe Black Friday-ul cu oferte si obiective noi de a-si depasii vanzarile de anul trecut.
Pentru acest lucru, acestia au avut 10 luni de negocieri si planificari cu companii partenere si infrastructuri la nivel de curierat pentru a livra produsele comandate pana pe 28 noiembrie cu un target de 99% comparativ cu anul anterior de doar 94%.

Anul acesta, eMag a pus la dispozitie clientilor un numar de 3.5 milioane de produse din toate categoriile:
- Televizoare – 70.000 buc.
- Smartphone-uri – 120.000 buc.
- Laptop-uri – 22.000 buc.
- Masini de spalat – 15.000 buc.
- Electrocasnice mici – 200.000 buc.
- Produse fashion – 300.000 buc.
- Parfumuri si cosmetice – 150.000 buc.
- Jocuri si jucarii – 400.000 buc.
- Anvelope – 200.000 buc.
- Produse pentru casa si gradina – 400.000
- Articole si echipament sportiv – 50.000 buc.
Estimarile vanzarilor de Black Friday ajung la 500 milioane lei.
De aceasta data, eMag Romania, isi doreste ca 70% din comenzi sa fie livrate in primele 5 zile iar restul volumului pana pe 28 noiembrie prin intermediul companiilor de curierat precum FAN Courier, Sameday, cu cele 250 easybox eMAG, 625 oficii ale Postei Romane, cat si a showroom-ului eMAG.
Anul acesta s-au pregatit cu investitii in servere, servicii de hosting, cloud si dezvoltare in valoare de 3.000.000 euro.
Ca premiera pentru anul acesta, eMAG ofera la reducere:
- un Ferrari GTC4 Lusso cu o reducere de 45.000 euro (de la 308.000 la 263.000 euro);
- inchirieri masini, servicii taxi si car sharing;
- bilete de avion;
- bilete la evenimente sportive;
- bilete la concerte si festivaluri;
- experiente inedite (castele si conace, dinner in the sky, crame, golf);
- servicii medicale;
- abonamente telefonice;
- cafea (Starbucks, 2 cafele la pret de una);
- parcuri de distractii (Disnayland, Europa Park, Divertiland, Legoland, etc.);
- aur;
- ceasuri si bijuterii de lux;
- pachete turistice (in Romania si in strainatate).

Comments