De putin timp, Samsung a lansat un update a aplicatiei Samsung Pass pentru a rezolva problema recunoasterii irisului.
Daca nu vi s-a actualizat, puteti urma pasii de mai jos pentru a remedia respectiva problema.
- Accesati ecranul initial si deschideti aplicatia Galaxy Store.
- Apasati pictograma “mai multe optiuni” din coltul din dreapta sus.
- Selectati “Pagina mea” si apoi “Actualizare”.
- Accesati aplicatia “Samsung Pass” si “Samsung Pass Autofill” pentru actualizarea la ultima versiune/ Puteti atinge fie pictograma de actualizare din partea dreapta a ecranului, fie atingeti aplicatia si apoi “Actualizare”.
Asigurati-va ca actualizati aplicatiile partenere (de exemplu, aplicatia bancara) pentru a beneficia la maximum de actualizarile disponibile.
Restabilirea datelor dvs. de completare automata
- Deschideti aplicatia “Samsung Pass” si atingeti pictograma “mai multe optiuni”.
- Selectati “Setari” si apoi apasati “Cont Samsung”
- Selectati “Sincronizare acum”.
Retineti: daca nu sunteti conectat(a) la o retea Wi-Fi, datele mobile vor fi utilizate pentru a efectua aceste activitati.
Comments